Gjest Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg etterlyser en benk! Hehe ;o) Så en hos noen jeg var hos i vinter og jeg vil ha sånn!! Er en mørkebrun benk de hadde i gangen, ikke noe ryggstøtte. Oppå benken lå en lys pute. Og under var det 3 store lyse kurver perfekte til votter, luer osv.. Har sett en lignende hvit i noe reklame som kom i posten, muligens Skeidar. Men jeg vil ikke ha hvit! Evt. hvis noen vet om en i ubehandlet furu eller noe sånt som går an å beise så takker jeg ) Må ha den, bare må ha den!! ;o)
Smilefjeset Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei! Ikea har noe slikt som jeg så i den nye katalogen. De hadde den på et bad men den kan fint brukes i gangen også. Se på nettsidene deres eller i den nyeste katalogen. Der har de kurver på hylla under setet, tre kurver var det plass til tror jeg. Håper det var noe til hjelp... Klem
trudiz Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 jeg har en mørke brun benk med lys pute oppå. 2 kurver i...kjøpt på møbelringen
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hei, jeg kjøpte en benk på Bohus, som høres ut som den du snakker om. Min er mørkebrun med 2 kurver og lys pute på toppen, men jeg tror du kan få den som treseter også....
Reidis Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 jeg har siklet på en sånn på bohus, men med mørke kurver... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå