Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Jeg føler meg så snål for tida... Det skal så lite til før jeg er helt på bunnen.. da kommer depressive tanker. Det kan være nok at jeg veksler noen krasse ord med søstra for eksempel. Mens en liten oppmuntrende hilsen fra noen kan få meg helt til topps igjen.. Det er så mye opp og ned. Jeg blir så sliten av det. Før skatten ble født hadde jeg en periode med moderat depresjon og gikk på anti depressiva. Nå føler jeg meg så utrolig alene! Kjenner ikke mange der vi bor og når jeg er her inne og ser at noen av mine kjente her er på babytreff etter babytreff med vennene sine, så synker jeg heeelt ned til bunns igjen, og har bare lyst til å legge meg under dyna og gråte.Det er så tom en følelse inni meg... spiser meg opp på innsiden. Jeg vil være anonym nå...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Hva med å oppsøke venner? Begynn å tren, start en samtale med andre på cafeer, begynn på babysvømming, åpen barnehage osv. Klart man blir deprimert av å ikke ha et sosialt nettverk. Jeg hadde blitt kjempeglad om noen hadde tatt seg tid til å arrangere et Bim-treff i min hjemby. Ellers hadde sikkert en legetur vært lurt. Depresjon kan være vanskelig å komme ut av alene. Søk hjelp! Del dine tanker med dine nærmeste. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Joda, jeg besøker de som er i nærheten av oss. Vi bor ett godt stykke unna slekt og venner. Jeg har ei tante med familie som jeg besøker. Ellers kjenner vi ikke stort andre. Det er ei jeg triller turer med når jeg er i nabobygda. Babysvømming skal vi starte i til uka, bassenget har vært stengt i hele sommer. Det er ingen cafe her vi bor..:/ Temmelig øde ja.. Jeg skal begynne på treningssenter så snart pengene for neste måned kommer. Åpen barnehage har jeg ikke hørt om før. Poden er bare noen mnder gammel enda,så om det er ett tilbud som gjelder oss vet jeg ikke..? Jeg har en fantastisk sambo da, som jeg snakker åpent med om alt mellom himmel og jord. Han er stor støtte:) Ellers bor alle venninnene mine så langt unna. Hun som bor nærmest bor en time unna med bil, og det er jo ikke alltid jeg har bil hjeme når jeg vil eller bensinpenger for den slags skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå