Frk Vims Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Minsten vil ikke ha grøt for tiden. Nærmer seg 11 mnd, men det hadde jo vært greit med et grøtmåltid en stund til? Flere med småttiser som heller vil ha brød?
Kaos 69 Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 JA! Hun er kjempelei, og jeg får ikke i henne mer enn et par skeier. Har begynt å gi brødskive (delt i små biter) som hun får spise selv. Mye gris, men veldig spennende. Hun er kjempelei av melk også (hun får mme på flaske), så jeg må stadig finne på nye ting for å holde interessen for mat og drikke på topp! Jenta mi er 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå