Gå til innhold

Noen flere med grøtleie barn her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten vil ikke ha grøt for tiden. Nærmer seg 11 mnd, men det hadde jo vært greit med et grøtmåltid en stund til? Flere med småttiser som heller vil ha brød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Hun er kjempelei, og jeg får ikke i henne mer enn et par skeier. Har begynt å gi brødskive (delt i små biter) som hun får spise selv. Mye gris, men veldig spennende. Hun er kjempelei av melk også (hun får mme på flaske), så jeg må stadig finne på nye ting for å holde interessen for mat og drikke på topp! Jenta mi er 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...