Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Har det falt dere inn (dere som skriver de verste innleggene her) at det er faktisk ærekrenkelse noe av det som blir skrevet her??? Det kan jo være at det er noen som kjenner igjen det som blir beskrevet og er veldig " snille" å sier i fra til den personen det gjelder??? Det kan faktisk bli anmeldt til politiet! Kjenner til en slik sak om å legge ut personer på nettet, det hadde med barn som la ut dritt om et annet barn. TENK DERE OM LITT FØR DERE SKRIVER FOR MYE STYGT!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Så lenge det ikke nevnes navn er alt lov. Men det er jo selvfølgelig lov å bruke normal folkeskikk i tillegg.
Villemo&Pjokken Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 De fleste som skriver sånne innlegg vil jo ha råd fra oss andre, så da er det vel ikke æreskrenkelse? Men et rop om hjelp? Det finnes så klart unntak, men jeg tenker på flesteparten.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 om jeg skriver noe om min svigermor så vet jo du ikke hvem hun er vel???
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Det er jo noen av dere som skriver nicket deres under!! Hvis en går på våre album så kan en jo kjenne igjen både mor og barn...............
Eliise Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Herre gud, det må da være lov og skrike ut sin frustrasjon!!! Kan ikke huske å ha lest noe veldig ærekrenkende om svigermødre eller andre i den duren her..........
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Det er sant, men en kan jo bruke litt sunn fornuft da!!!!!!!!!!!! Behøver liksom ikke å legge ut om alt det fæle svigermor har gjort, eller hva?? Det er jo enkelte her som klager på alt svigermora gjør. Så ille kan det vel ikke være????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå