3tettesmå Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Hei! Jeg har akkurat begynt å bruke bæreslynge og det er jo genialt!!! Jeg har en sønn på 3 mnd som ikke akkurat har lett for å sovne. Har brukt bæreslynga i noen dager nå og den virker hver gang. Jeg er mektig imponert! Ikke er det særlig slitsomt å gå rundt med den heller, egentlig bare koselig. Og det beste av alt var at i dag ville han til og med ha smokk - det har nærmest aldri lyktes før. Lurer på hva slags vidundermiddel den bæreslynga er impregnert i;-) Dessuten var det ikke en gang noe vanskelig å liste av seg bæreslynga med sovende baby og legge den i senga - og der ligger han ennå og sover søtt. Hvis dette vedvarer får jeg straks en lettere hverdag:-D Så tusen takk til alle som har tipset om bæreslynge. Jeg må innrømme jeg ikke hadde særlig tiltro til at det skulle virke, men jeg er lykkelig for at jeg ga det et forsøk.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Hva slags slynge har du kjøpt? Jeg vurderer å skaffe meg en slik. Men synes de er litt dyre, og er ikke sikker på om de er verdt prisen. Går kanskje an å få tak i brukt på FINN, da... Jeg er bare sånn passelig fornøyd med Baby Bjørn. Han holder ikke ut så lenge i den. Og sovner i allefall ikke!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Du kan kjøpe brukt på www.tettinntil.com. Der ligger det også mønster så du kan sy selv. Jeg har sydd lommeslynge som jeg bruker med stort hell. Gutten sovner etter 5 minutter i den.
3tettesmå Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 Jeg har kjøpt en på en danske hjemmeside: www.mor-og-barn.dk. Jeg kjøpte en ringslynge som het MamaBasic. Den var på tilbud til 279 danske kr da jeg kjøpte den men koster nå 329 danske. Her er hva som står om den: Ringslynge fra mamaslife - nu også i en farve, så farmand gider gå med slyngen! En lækker bomulds slynge med alu-ringe og en praktisk lomme i halen. Ringene gør det let at justere din slynge, mens dit barn sidder eller ligger i den. mamaBasic er den idelle begynder slynge der vokser med barnet. Den er enkel at bruge og tilbyder flere forskellige bærestillinger. mamaBasic ringslynge er praktisk og kan vaskes ved 60 grader og tørretumbles. mamaBasic er en kvalitets slynge, der er svær at undvære, til en meget fordelagtig pris. mamaBasic i råhvid kan farves eller dekoreres, hvis man ønsker en mere personlig slynge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå