Gå til innhold

amming og sultfølelse?

Anbefalte innlegg

Noen fler som har det sånn? FØr jeg begynte å amme spiste jeg svært lite. Men nå som jeg fullammer er jeg sulten nesten hele tia og må spise mer enn samboer (flaut) for å bli mett,hehe. Gutten min er ganske stor og jeg lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre? HAn veide 3500 ved fødsel og er 9 kg ved 4 mnd kontroll. Er redd for å legge fryktelig på meg og, men spiser jeg ikke masse og drikker mye så blir jeg faktisk svimmel. Bare lurer på om dette er vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6061387-amming-og-sultf%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Jeg er sulten hele tida - og må til og med stå opp om natta noen ganger for å spise... huff og huff... Ikke rart at vekta står bom stille med mange ekstra kilo i forhold til før graviditet. Men det er jo ikke bra å gå ned for mye i vekt når man ammer for da frigjøres for mye miljøgifter til melka - det kan man jo trøste seg med!

Akkurat sånn har jeg det også... Er fryktelig godtesjuk også. Syns det er ok å spise masse, har gått ned veldig mye. Nådde vekta før graviditet 6 uker etter fødsel, og etter det har jeg gått enda mer ned. Nå veier jeg et par kg mindre enn i fjor sommer...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...