Gå til innhold

amming og sultfølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har det sånn? FØr jeg begynte å amme spiste jeg svært lite. Men nå som jeg fullammer er jeg sulten nesten hele tia og må spise mer enn samboer (flaut) for å bli mett,hehe. Gutten min er ganske stor og jeg lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre? HAn veide 3500 ved fødsel og er 9 kg ved 4 mnd kontroll. Er redd for å legge fryktelig på meg og, men spiser jeg ikke masse og drikker mye så blir jeg faktisk svimmel. Bare lurer på om dette er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok desverre ganske vanlig. Vi trenger mer for å produsere melk til de små. Min er også 9kg, men han er 5 1/2mnd. Jeg går heller ikke noe ned i vekt.

Skrevet

kunne gått med noe i munnen hele dagen jeg:) hehe...konstant sulten!!

Skrevet

Er veldig vanlig å spise mere når en er ammer.

Men det går over, trøst deg med det;)

Skrevet

JA! Jeg er sulten hele tida - og må til og med stå opp om natta noen ganger for å spise... huff og huff... Ikke rart at vekta står bom stille med mange ekstra kilo i forhold til før graviditet. Men det er jo ikke bra å gå ned for mye i vekt når man ammer for da frigjøres for mye miljøgifter til melka - det kan man jo trøste seg med!

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også... Er fryktelig godtesjuk også. Syns det er ok å spise masse, har gått ned veldig mye. Nådde vekta før graviditet 6 uker etter fødsel, og etter det har jeg gått enda mer ned. Nå veier jeg et par kg mindre enn i fjor sommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...