Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Er det normalt at en 6 ukers gammel baby har feber? Hun hadde 39 i feber, men virket ellers helt normal..... Trodde ikke babyene kunne bli syke når de fikk morsmelk..... Eldstemann ble syk for første gang da han var nesten 1 år.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 da tror jeg at jeg ville dratt til legen med henne.. de skal jo ikke være syke når de er så små.....
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Lille knøtt ble forkjølet første gangen 8 dager gammel. Ringte legevakta, fikk beskjed om å gi paracet om allmenn tilstandet ikke var bra. OG at han ikke spiste. Ring lege om du er i tvil.
Sassy. Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 ring helsestasjon eller lege å hør du,alltid best å høre med de når så små barn er syke. Er nok ikke så farlig om hun spiser godt og virker fin og våken,men...better safe than sorry,så ring du :-) Snuppa mi hadde forresten spysyke da hun var 4-5 uker gammel(både jeg og hun låg å spydde gjennom 2 dager),hadde hun spydd særlig lenger,eller blitt slapp,så måtte hun på sykehuset å få intravenøs behandling.Men ble frisk av seg selv hun da,hadde ikke lagt på seg så mye ved neste veiing,men ikke så voldsom forskjell :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Takk for svar:) Hun spiser godt og virker ikke syk i det hele tatt. Men skal ringe alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå