Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 hehe... men har den gitt utslett - og hvordan har dette sett ut? har det vært utslett som har kommet og gått? kommer det etter at barnet har spist? vår lille blir rød flekkete på ben/mage/rygg - om kvelden når h*n er lagt seg. Da har h*n spist en liten skive - ikke hel - med prim/leverpostei. Det ser ut som det er en hvit liten hevelse i midten.... jeg får helt "creeps" - for jeg lurer på om det er dyr i senga som biter hihi... men laken er nytt - dyna er ny.. (skiftet nettopp men enda får han det - hva da madrassen!!?? uiiiii) Det som er det rare er at mesteparten er borte nå når vi sto opp idag.. I går var det rødt over hele bena nesten +litt mage.. nå er det nesten helt fint... hvordan ser det ut hvis det er vaskemiddel som en reagerer på...?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Har han hatt det lenge? Min gutt hadde noen små røde utslett (prikker) på armer, ben, ansikt og mage. Ettersom om det var hevelse rundt hvert utlett gikk jeg til lege. Men legen sa at dette kunne være alt mellom himmel og jord. Så lenge barnet ikke plages, bør heller ikke vi foreldre. Vi slo oss til ro med at dette kunne være myggstikk (?). Om du er bekymret bør du gå til lege. Er jo mulig det er en barnesykdom også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå