Gå til innhold

trenger noen tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ta Kiel fergen med baby - uten reiseseng. Hva ville du ha gjort. Jeg tenker at det må gå an at hun enten sover sammen med meg i sengen, eller at vi bygger opp en seng på gulvet til henne med dyne (som vi forhåpentligvis får låne).. Vi skal nemlig være i Syd Frankrike i 2 måneder og der er det reiseseng:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Det kan jun jo kanskje. Men den ligger i bilen (som vi skal ha med). Men går vel å ta den med på lugaren, ja..Har jeg merkelig nok ikke tenkt på...:)

Skrevet

Hei,hei.

Hun kan vel sove i baggen til vognen (?), hvis hun ikke er for stor til den da (jeg vet jo ikke hvor gammel jenta di er). Ellers så finner du sikkert en løsning på det. Er du forresten sikker på at de ikke har reiseseng du kan låne/leie på båten? Ring og hør.

Og ang det meg omgangsyke, så ble jo du syk. Det vil jo si at du ikke hadde antistoffer mot viruset, ergo kan du ikke ha gitt henne det heller gjennom mm. Derimot så kan det jo hende at dere rett og slett unngikk å smitte henne, omgangsyke er dråpesmitte.

God tur, hørtes veldig fristende ut!

Skrevet

Takk igjen for svar. Poden er 6 mnd - sluttet med bag. Men skal ringe å sjekke om de har reiseseng vi kan låne:) Og så får jeg bare håpe på at poden ikke får omgangssyke i morgen...Men vi gjorde ikke noen tiltak mot å beskytte henne fra dråpesmitte da...Nusset på henne..(det var jo litt dumt gjort) Får krysse fingrene

Skrevet

Vi tok båt med jenta vår i sommer. Hun var ca 5 mnd. Og vi synes det var veldig greit å ha vognen på båten. Det hadde blitt for tungt å bære rundt på henne. Vi kjørte også bil, og vi sa ifra til de som vinket oss inn at vi trengte litt plass til å få ut vogn+++, og det ordnet seg veldig fint.

Skrevet

takk for tipset;)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor lenge det er siden dere var syke, men akkurat omgangsyke pleier jo ikke akkurat å ta veldig lang tid før bryter ut. En litt grisete detalj: ofte er slik smitte fekal-oral, noe som betyr at den kommer fra endetarm til munn.. Betyr nok at dere har god håndhygiene!! Gikk nok greit skal du se, ikke noe særlig når de små får slikt noe dritt (bokstavelig talt.. Hehe)

Kanskje du kan finne ut dette ang reiseseng på nett også?

Må si jeg er litt misunnelig på dere som kan reise til varmere strøk, nå som sommeren er på hell. Kos dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...