Snart Ole Paps Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Når min kjære ble gravid sluttet jeg med røyk og alkohol på flekken, dette er noe som vi snakket om før vi ble gravid, at det skal være likt for begge to. Er det flere her som er "gravide"?
vinterpappa Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Jupp.. Vi sluttet også å røyke tvert. Har ikke vært fullt så hard på det med alkoholen. Men det er kraftig redusert...
Zummi Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Hos oss har far alltid vært ikkerøyker så akkurat den delen har ikke vært noe problem. Jeg har derimot tatt meg en par øl en del ganger under svangerskapet og mor har kost seg med de nye alkoholfrie øl-seriene som har kommet nå i det siste og begge har vært fornøyde. Dette har ikke vært noen avtale oss i mellom, men jeg har nok også drukket mindre alkohol enn tidligere. Men til grillmat og varme sommerkvelder er det liksom best med øl synes jeg... Heldigvis så er det sånn at man som regel finner fram til den løsningen som fungerer best for begge i den situasjonen man er i
Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Jeg åpner aldri en flaske vin mer, og drikke kun når andre er på besøk. Vi ordner det met at mor får velge maten, så kan vi velge drikke og hun får så klart det hun vil ha. Men drikker alltid med måte, kun noen glass til maten, og ikke noe mer. Prat med mor om det
Pappaimars Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Røyker ikke, så det er jo ikke en problemstilling, men kan ikke se hensikten med å bli avholdsmann. Greit at man ikke drar på stupfylla i tide og utide, men skulle jeg sluttet helt ville det jo lignet en straff. Man kan jo respektere og være der for dronningen uansett. Jeg tar et glass uten dårlig samvittighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå