torborg Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 hei sann! Gir dere babyene leverpostei? jeg mener det er ganske vanlig paalegg til smaatroll. Jeg bor i england og her er det en av de matsortene som er anbefalt ikke aa gi til babyer og heller ikke til gravide. noen som har hort om dette??
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Ja,var en diskusjon her ifjor ,var en som bodde der nede som også hadde fått vite dette. Husker dessverre ikke helt hva svaret ble,men det var noe i det at leverposteien he ri Norge ikke er farlig. Også er det jo så forkjellige teorier fra land til land at man kan jo bli helt svimmel:=)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 har aldri hørt om å ikke gi barna leverpostei, ja, gir henne det. Spiste omtrent kun leverpostei på skiva når jeg var gravid også. Kan jo hende det er noe i leverposteien der borte? hm, ikke vet jeg. få importert et lager med gule bokser fra norge, eller kjøp neste gang du er her.
snowstorm73 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg gir ikke leverpostei. Først og fremst fordi det er lever. Indre organer og Innvollene er ikke noe som mitt barn skal spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå