SpiseLise Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Nei, fullt så ram har jeg ikke vært. Men har da prestert å gå opp 33 kg hittil i svangerskapet, er da litt av en bragd synes jeg...:-/ Nå skal det nevnes at jeg var for tynn i utgangspunktet (55 kg og 175 cm), var livredd for å ikke legge på meg nok. Den bekymringa kunne jeg jo bare droppa, for hvis ikke 33 kg er nok, så vet ikke jeg! Håper bare mesteparten går av igjen etterpå...
monix1 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Forrige svangerskap startet jeg på 86 kg og ved fødsel var jeg ca 123 kg. Totalt 37 kg, mye kom på de siste to mnd. Denne gangen startet jeg på 87 kg, og er ca 100 kg nå. Termin om 30 dager. Årsaken forrige svangerskap: uoppdaget lavt stoffskifte, så fikk mye vann i kroppen. Lignet på en pløsete pølse.
SpiseLise Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Oi, det hørtes ikke greit ut. Er det farlig eller? Med lavt stoffskifte? Her er det ingenting å skylde på, har nesten ikke vann i kroppen. Heter ikke SpiseLise for ingenting nei;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå