Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Er litt flaut, men jeg må innrømme at jeg aldri fikk til å telle min mellom riene. Forstod ikke helt når jeg skulle begynne å ta tida og når jeg skulle slutte. Det var jo samtidig forbanna vondt med disse riene så jeg ble bare sur, trøtt og lei hele tellinga. Endte opp med at vi reiste inn til føden når mannen ble lei av å hære meg sutre over vondt. Ble lagt inn med en gang, vannet gikk etter 3timer, fikk epidural etter 5timer og jenta ble født ca 8 timer etter at vi kom inn på sykehuset. Nå gruer jeg meg til neste fødsel. Redd jeg ikke får til tellinga, redd for å komme for sent til å få epidural osv.
SpiseLise Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Det går veldig greit hvis du bare skriver ned klokkeslettet for hver gang du kjenner at det tar tak. Da vil du etterhvert se et mønster for hvor ofte de kommer, og du vil nok legge merke til hvor lenge de varer sånn ca. Var en venninne som sa til meg at jeg måtte gjøre det sånn her i forrige uke når det var noen luresammentrekninger på gang, og det gikk veldig greit. Hvis jeg talte 11-12 på en time skulle jeg ringe sykehuset, for da er det ca 5 min mellom hver. Var også litt forvirra på det området ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå