Gå til innhold

Er det noen av dere som har det samme? Gi meg råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter fødsel i 2003 hatt problemer med blødninger mellom menstruasjoner, både når jeg gikk på prevensjon og nå som jeg har sluttet med prevansjon. Tok derfor kontakt med lege som tok diverse prøver i sommer. Fikk brev hvor det sto at jeg hadde høy produksjon av prolaktin (hormonet som stimulerer til melkeproduksjon). Dro til legen min i dag som sa at jeg har problemer med stoffskifte og produserer altfor mye hormonmengder. Dette gjør at jeg ikke har eggløsning... Hun snakket om behandling av stoffskifte, så deretter eventuelt operasjon av hypofysen og så kunne vi ta dette med graviditet.

Ettersom dette kom litt brått på så fikk jeg ikke spurt noe spesielt. Skal tilbake om to uker, men lurer likevel på om noen av dere her har noe av dette? Hvilken behandling får man for stoffskifte? Noen som har operert hypofysen - erfaringer? Hvor lang tid har det tatt før dere har kommet i balanse og blitt gravid?

Håper så inderlig noen kan svare.... jeg ble såååååå innmari lei meg i dag og måtte absolutt i vei å dulle med de to tantebarna mine på henholdsvis 10 mnd og ett år......*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke selv, men vet der er mange på sliterne som har dette problemet, så vil anbefale deg å legge det ut der :-)

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om dette hjelper, men jeg ligger veldig på grenseland med høyt stoffskifte.... Etter det jeg har hørt så må man ta piller/medisiner resten av livet...mer enn dette så vet jeg dessverre ikke...

Jeg visste ikke at det skulle bli problemer å få barn når man har høyt stoffskifte... Burde kanskje ringe legen min og høre da...

Men jeg fikk vite om stoffskifte mitt etter at jeg fødte sønnen min for 3 år siden...

Mmmm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...