Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 min sambo er alkoholiker, han drakk her på tirsdags kvelden(jobber borte for tiden og kommer bare hjem et par timer midt på dagen). Fortalte han at jeg ikke ønsket å bo sammen med han hvis det skulle være sånn som det har vært.Vi har barn sammen. Han var ikke hjemme i går, vi snakket leenge i telefonen, og fikk oppklart endel ting i går. I dag kom han hjem, og vi la oss litt nedpå mens jentungen sov. Vi hadde sex, og det var så sinnsykt godt, bede enn noengang før faktisk, fikk en reaksjon like etterpå hvor jeg klamret meg fast i han(mens han ennå lå oppå meg) og begynte å grine. Ble litt skremt selv av reaksjonen min, men jeg elsker han jo over alt på jord. Kanskje det ble veldig rotete og uforståelig dette, men kan noen tålke min reaksjon?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 har skjedd det samme med meg. bare at typen min ikke er alkoholiker. vi hadde en vanskelig periode. har det nå å. ligger intil han om kvelden mens han sover å griner å holder rundt han. vet ikke hvorfor. redd for å miste han fordi jeg elsker han så høyt. vi fikk en sønn sammen for en mnd siden. kanskje det å bli foreldre sliter på oss..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 ja, tror kanskje det kom av at jeg faktisk hadde sagt til han at jeg ikke ville at han skulle bo sammen med oss når han ikke kan la alkoholen være, han klarer ikke si nei. Men jeg vil jo ikke miste han, hverken til alkoholen eller på noen annen måte. Holdt han fast, men både armer og bein, og bare grein. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå