horatio Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Er på dag 18 i syklusen. Hadde litt lyst rosa blod under el, som nå har gått over til litt mer brunlig (sorry, litt ekkelt, men,men) Det er bare veldig lite da. Sånn var det forrige pp også. Så har el smertene avtatt, og mensmurringene startet. Hva er det for noe tull dette da??? Noen som vet Jeg blir altså ikke klok på hverken meg selv eller tante. Hvis det var overgangsalder, er ikke det mere sånn at man blør i hytt og pine, og noen ganger hopper over mensen? Kan det være det?
aten Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 hei. la oss satse på at det er festeblødning :-) Altså ved at et egg har festet seg. Jeg kan absolutt ikke finne noen som helst annen forklaring. hmm tenke.. tenke.. nei, kommer ikke på noe annet :-)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Mensmurringer er jo faktisk positivt også da novembernatt! Leser om manger som får dette en stund før mensen skal komme, og som er gravide!! Ellers er jeg sikker på at noe har "våknet" skikkelig down there, pga akuen. Så nå blir det spennende å se. Men du må låve å ikke gi opp om det ikke går med en gang. Er sikker på att det er noe som har skjedd med deg, så du må smi en stund til. Aller helst, selvfølgelig, håper jeg du slipper å kave videre, men er gravid!!! Dette er sååååååå spennende! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå