Gå til innhold

Handletur med babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dro dere på handletur med en litt lengre kjøretur med babyen deres? Det er en del utstyr jenta mi trenger som jeg gjerne vil kjøpe selv, og som jeg ikke får tak i uten å kjøre ca en halvtime. Da går det jo fort bort noen timer, både til kjøring, og den matglade jenta mi vil sikkert ha mat en eller to ganger. Nå er hun en måned(på dagen faktisk!). Når dro dere på handletur med babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var hun sikkert en mnd eller noe da..

Er ikke noe problem så lenge en legger opp etter babyen sine behov;)

Skrevet

Jeg dro på handletur med Marius når han var ei uke gammel, det gikk så fint! Det er jo ammerom på de større kjøpesentrene, vi må kjøre ca. 20 min. for å handle. Det var godt å komme seg ut og få brukt litt penger he he, kos deg!

Skrevet

Er nesten bedre å dra på tur med en så liten baby enn en som er større.

De sover for det meste når de er så små, så jeg ville tatt meg en tur, halvtime i bil er ikke farlig:)

Bare å legge opp dagen etter babyens måltider.

Er godt for både mor og barn å komme seg litt ut.

Skrevet

Husker jeg synes det var mye lettere når hun var så lita , enn det er nå :)

Før sov hun jo bare,og ble hun sulten stoppet vi bare bilen , og hun fikk pupp i veikanten :D

Nå når vi kjører bil,sover hun ikke så mye,blir lett utålmodig, og det er ikke like lettvint å lage grøt i en bil,hehe :D

Skrevet

Jeg var kanskje litt mere av den nervøse sorten...og uten bil synes jeg det var forferdelig når han begynte å hylgråte på bussen og sånn. Så det er egentlig først den siste måneden jeg har begynt å føle at jeg kan ta han med hvor som helst.. Han er 3,5 måned.

Men dersom vi hadde hatt bil hadde jeg sikkert dratt noe før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...