Gå til innhold

Har dere gått opp mange kg i uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og har gått opp 1,5 kg, men kiloene kommer vel etterhvert..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt på meg totalt 9 kilo! :o

Jeg er i uke 21.

I uke 20 hadde jeg lagt på meg 8 kilo. (altså har jeg lagt på meg 1 kilo siden uke 20.)

Jeg veide 78 før jeg ble gravid, og veier nå 87.

"du er kanskje litt overvektig og har en kraftig benbygning" sa legen før jeg ble gravid.

Men hun sa nå at jeg hadde lagt på meg normalt. at jeg ikke var "unormalt" stor...

hmm

føler meg jo som høygravid allerede jo! :o hehe

Skrevet

jeg er ikke i uke 21 men i 22

jeg er 21+6 så i morgen er jeg 22 uker :)

ps.. var jeg som skrev over...

Skrevet

hei

jeg er uke 23 i morgen og jeg har lagt på meg 3 kg og jeg spiser hele tiden hehe føler jeg ikke blir mett for tiden...så det blir nok mer etter vert....

Skrevet

når jeg var i u20 hadde jeg lagt på meg 12kg.

Nå er 23+6 og har lagt på meg 14 kg :/ :/

Men jeg venter to da

Skrevet

Var ikke til kontroll i uke 20, så vet ikke hvordan det lå an med vekta da, men hadde lagt på meg ca 5 kg i uke 22.

Skrevet

Hadde vært kjempefornøyd om jeg "bare" hadde gått opp 5 kg i uke 20! Jeg er i uke 17 og vekta går bare rett til værs (ca 7 kg). Enda jeg ikke spiser så alt for mye mer enn vanlig. Tror jeg samler endel vann i kroppen...? Og er hekta på salt lakris når jeg kjører bil...ehhh, hjelper kanskje ikke så mye??? hehe.

Skrevet

Jeg er i 18+1 og har lagt på meg 0,4 kg. Egentlig litt overrasket over at jeg ikke har gått opp mer.. men det kommer vel ! ;)

Skrevet

Er 21 + 3 og har gått opp 9 kg !! syns det er alt for mye :(

Skrevet

er i uke 24 nå.. har bare gått ned jeg da.. 2 kg.. men det er tydelig mage nå... men kg kommer vel etterhvert vil jeg tro

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har lagt på meg 3 kg, men jeg har ikke hatt behov for å bygge opp noe fettlager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...