Gå til innhold

Har dere gått opp mange kg i uke 20?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går over i uke 20 i morgen og har lagt på meg ca 5 kg. Nå skal det sies at ikke alt kan skyldes på Knøttet da jeg hadde en deilig ferie i Roma med masse pizza og is:) Ser at ting vokser, noe er positivt som pupper og mage, andre ikke fullt så morsomt, som begynnende mamma-rumpe, men alt i alt har jeg aldri hatt det bedre:)

Annonse

Lagt på meg 5 kilo (håper i grunn det ikke bir så mye mer). Har ikke akkurat vært så aktiv at det gjør noe. Hadde 2 måneder jeg var sykemeldt og ikke fikk lov å gjøre noe, så da kom kiloene snikende på ganske fort. Dem ligger godt på hofter, rumpe og lår. Heldigvis begynner magen å bli ganske synlig også nå =)

Jeg er bare i uke 16 og har gått opp 4 kg alt....

I forrige svangerskap hadde jeg gått opp 7 kg til uke 20, men gikk ikke opp mer enn 15 kg totalt sett.

Så jeg satser på at jeg er av den typen som legger på meg tidlig i svangerskapet denne gangen også :)

Annonse

jeg er 25+2 og har lagt på meg 2 kg. og jeg spiser vel en stooor crispo hver dag + sjokomelk. men gikk først ned 3kg elle rno. tror ikek det er noen normal for hvor mye man skal ha gått opp nå jeg. men de sier det er normal å legeg på seg 12 til 20 kg til sammen.

Jeg er i uke 17 og har gått opp 8kg hihi :)

Selvom jeg har kastet opp en del helt frem til nå,men nå har jeg endelig overskudd til å trene litt igjen da : )

Har akkurat trent 1 og en halv time med ei venninne på trenings studio. Sykla og trent bein!!! Det er så deilig!!! Bli svett og andpusten og føle at en får brukt seg litt : )

Går nok opp mye denne gangen også ( sist ble det 27 kg), Men husk dere jenter som går opp mye at mye av vektøkningen er vann!!! Er nok 3- 4 kg fett også men masse masse vann!!

jeg er i slutten av uke 22 og har vel godt opp ca 6 kg. Tar det helt med ro jeg ang den vekta. Spiser sunt og greit pluss endel jeg har lyst på som ikke er så sunt og greit men pytt pytt, Gikk opp totalt 15 kg forrige svangerskap og det forsvant fort igjen etterpå. For meg er det iallefall viktig å kose seg ( selvfølgelig med måte) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...