Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 20 måneder som de siste par månedene våkner ganske ofte om nettene og er helt hysterisk..

Hjelper ikke og klappe han eller prøve og sette han på fanget, an erhelt ut av seg, eneste som får han til og slutte er og ta han med og gå en runde i huset og avlede han så roer han seg i løpet av kanskje 10 min og sovner fort igjen.. ( hvis han får sove i vår seng da.. )

Andre som har opplevd noe lignende, begynner og bli litt slitsomt for oss og, skjer omtrent annehver natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt jeg. Har selv nesten samme problemet men ingen gode råd.

Skrevet

Sønnen min på 12 mnd har våkeperioder på natten, det har han ikke hatt før egentlig. men han er ikke hysterisk, bare ligger å sutrer og skriker litt. Sjønner ikke helt hvorfor han har bynt med dette de siste ukene...

Han har ikke opplevd store omveltinger i livet i det siste? barnehagestart?

Skrevet

Jo når du sier det så slutet han hos dagmamma i juni og så har et vært erie og ny dagmamma siden den gang, men jeg mener at dette har pågåt ganske så lenge selv om det har blitt hyppigere nå..

Akkurat som han har mareritt el noe, er helt hysterisk når han våkner og så roer han seg etter kanskje 10 min el noe..

Skrevet

hei,

kan være noe som heter "nattskrekk" som visstnok oppstår hos enkelte når de opplever stress.

I såfall er han ikke til å vekke og er utrøstelig..jeg har opplevd dette bare en gang med sønnen min, og lurer veldig på hva dette er.

De husker ingenting morgenen etter. Tror det er helt individuelt hvor ofte barna får det, men det virker som om det er "relativt" vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...