Gå til innhold

hva ville dere gjort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere ventet barn med en dere visste hadde barn fra før,med to forskjellige..Hun ene vet jeg litt om-hun siste ingenting.Og di vet nok ingenting om meg!Har ikke kontakt med barnefaren,han er ikke interessert...og di andre to er jo tross alt søsken av mitt barn.Han har kontakt med dem,og har samvær der,med den eldste hvertfall-så han vil jo få vite hvis jeg f.eks tar kontakt-og det blir helvete!!!

Blir veldig glad for å høre hva dere mener om dette...

Videoannonse
Annonse
Gjest marie-s
Skrevet

Jeg ville i hvertfall ha ventet til barnet var født. Dersom du har planer om å sette han opp som far og han kan betale bidrag så er dte jo mulig de finner ut av det uansett, for bidraget vil blir fordelt på 3 og ikke lenger 2 barn, og da må jo han fortelle dette selv.

Skrevet

hvorfor skulle det bli et helvete.dersom du skal ha bidrag fra han så vil jo det bli regnet ut av hvilke evne han har til å betale det og så vil det blir trekt fra hva han betaler til de barna han har fra før som han betaler til så det som er igjen vil du få.vet han at du er gravid?

kan være at interessen hans forandres da for det er ikke bare bare å ha flere løs unger.

hvor i verden bor du?

har vært oppi samme situasjon nesten så hvis du vil prate så er det bare å gi beskjed.kan gi meg msn adressen din.jeg vil ikke legge den ut her da den innholder mitt fullenavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...