Gå til innhold

Våkner hver 1.5 time hele natta:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi på snart 4 mnd våkner hver 1.5 -2 timer hele natta. Hun har aldri sovet mer enn maks 4 timer , men det blir jo bare verre og verre. Hun får mat og sovner igjen. Noen ganger spiser hun seg ikke ferdig, sovner ved brystet- prøver å holde henne våken, men jeg sovner jo selv også. Setter pris på å høre om andres erfaringer og eller råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi tulle er 4,5 mnd. og startet med å sove ca 5-7 timer i slengen på natta.. Men etterhvert som hun vokste, og jeg ammet og ammet... Våknet hun oftere og oftere på natta! Nå har jeg startet med grøt til henne, snakket med HS om dette. Men det er et valg jeg tok selv, for faktisk så betyr søvn MYE for meg og min livskvalitet også;o) Nå er jeg ikke lenger desperat etter søvn, og føler meg uthvilt!!! Hun får en liten porsjon til frokost og til kvelds nå, likevel ammer jeg henne 2 ganger pr. natt, noe jeg synes er helt supert;o) Hun er blid og fornøyd, og legger fint på seg..

Snakk med HS om du føler det veldig trasig, og dette ikke er økedager, men fortsetter slik!!!!

Skrevet

takk for dine erfaringer:) Hvor lenge varer økedager?

Skrevet

når jeg fikk førstemann begynnte man med grøt ved 4 mnd. Så med alle mine har de fått grøt på kvelden når de begynner sånn, og det har vært rundt 4 mnd. Da har de sovet godt om natten.

Skrevet

tassen vår våkna også med så korte mellomrom...nå har vi begynt å gi han mm på flaske før han skal legge seg og da sover han myyye lenger...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...