sommerfuglene Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Eg vurderer å kjøpe brukt kjole (nyyydelige kjoler på finn.no til halv pris:) ), men kva gjer ein dersom kjolen må syes inn/ut/opp/ned?? Akkurat å sy den ned er vel ikkje et alternativ for meg forresten... Ikkje noen basketspiller akkurat.... Kontakter ein "vanlige" sydamer som ein finn i Gule Sider? Og så heiter det vel ikkje akkurat "sydamer"?? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg kjøpte brukt kjole. Kjøpte i en størrelse jeg bruker til vanlig (38). Kjøpte en som har snøring bak. Det er veldig fint og da er det lett å regulere den selv uten å måtte sy den inn/ut for det kan lett bli dyrt. Jeg er veldig fornøyd med min. Sparer mye på å kjøpe brukt
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Heia! Jeg kan anbefale deg å kjøpe brukt, men at du også da tar kontakt med en brudesalong. De har sydamer og øyne som ser eksakt hvordan kjolen du har valgt skal være til deg. Jeg skal selv bruke brudesalongen sine egne sydamer og har kjole med snøring bak. Den skal syes ned og sannsyligvis litt inn. Selv om den har snøring bak bør den tilpasses deg slik at snøringen blir perfekt. Der jeg skal gjøre det kostet det ikke mange hundrelapper å gjøre dette. Du skal jo bli flott på denne store dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå