Gå til innhold

Er dette "kjipt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil ha åpen bar, men har ikke tenkt å kjøpe inn til drinker. Vi vil kjøpe inn øll, rødvin og hvitvin + noe cognac og baylies.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var litt snevert utvalg, men det kommer jo helt an på personene som kommer. Mange liker ikke øl og foretrekker en dram i stedet så jeg ville nok kanskje vurdert noe sprit i tilegg.

Sprit kan man jo blande med det meste av brus.

Skrevet

Det spørs jo litt hvor mange som kommer, da, men du trenger sannsynligvis ikke å kjøpe så masse stæsj. Har akkurat giftet meg selv, og hadde et greit utvalg i baren (der en venn av oss mikset helt enkle drinker). Det gikk ikke så mye drinker, men det var greit å ha tilbudet... Vi fikk fyllt opp barskapet, for å si det sånn...

Har nok villet hatt vodka og gin i tillegg.

Skrevet

vi hadde rikelig av vin, øl, cider, konjakk, whiskey, baileys, gin, mm. Ikke så masse paraplydrinker, men likevel endel å velge i:)

Det det gikk mest av var øl og vin, samt konjakk. De to ginflaskene var uåpnet ved festens slutt og en halv whiskeyflaske var drukket opp (mest av min mann, men dog:)

Se gjestene litt an. De "voksne" damene hos oss drakk rødvin kvelden gjennom, de voksne mennene konjakk, gutta drakk øl og jentene cider.

Tror ikke noen savnet paraplydrinker, ingen sa ihvertfall noe og de i baren ble heller ikke spurt om dette.

Skrevet

Vi hadde bare et par flasker vodka og det går fort unna på trønderfester det, så vi hadde sagt fra på forhånd a de som ville drikke masse sprit måtte ta med selv.

Ordna seg det. Mange som drakk øl, vin, cognac, whiskey og baylies, men det var noen som hadde med litt på innerlomma også.

Ingen sure miner og alle var fornøyd. De fleste har forståelse for at det kan bli litt for dyrt å fylle opp alle med drikke den kvelden...

Skrevet

jeg synes absolutt ikke det er kjipt. Vi har kjøpt inn vin,øl,cognac,wiskey,baylies og jægermeister. Det går sjeldent så mye drinker. Også er det bryllup og ikke fyllefest.( for vår del iallefall ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...