Petrine C",) Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 hvor mye har du tenkt å jobbe da? Og hvor skal du ha babyen din når du er på jobb? Må begynne å tenke på hvor mye jeg vil jobbe når permisjonen er ferdig, derfor kjekt å høre hva dere andre har tenkt. C",)
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg skal jobbe 50% når vi er ferdig med permisjonen. Regner ikke med at vi får barnehageplass i april. Vi jobber begge skift så da får vi jobbe litt forbi hverandre. Regner med at vi får barnehageplass til høsten, og da går jeg opp i 75% igjen(det er min faste stilling).
Dolla&Heidi&spire Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Permisjonen min er slutt nå den. jenta er 4 mnd, men pappaen har permisjon frem til februar. Jeg er 100% student pluss en deltidsjobb, og når jeg er ferdig på skolen er det 100% jobb. Får nok ikke barnehageplass fra februar selv om jeg har søkt, så da blir det dagmamma, frem til barnehage i august.
lifa og Eline Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg må ha jobb først og barnehage/dagmamma men satser i hvertfall på å jobbe 40-50 % til vi får barnehage i august neste år ( får prioritert plass før alle "vanlige" søkere). Vil helst jobbe 70% men får se hva dt blir til satser foreløbig på vikariater, til jeg finner stillingen og stillingsprosenten jeg vil ha. Har erfaring fra regnskap og sitter på kuskaper som markedet pr. i dag er støvsugd for så jeg håper det ordner seg.
-Bobsi Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Jeg skal tilbake i min 100% stilling når Snupi er 9,5mnd. Sambo tar resten av permisjonen. Hvor Snupi skal være når han begynner å jobbe igjen, aner jeg ikke ennå. Jeg drømmer om en barnehageplass...... Ellers må vi prøve å få en dagmamma....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 lillesnupp har 50% plass i barnehage(tilvenninga startet i dag). Og jeg jobber skift, pappaen har mulighet å ta fri de dagene det klaffer sånn at hun har fri når jeg har dag jobb. Jeg har ikke fast jobb ennå, men regner med å få endel jobb uansett. Har også søkt på 2 stillinger som jeg har fått inntrykk av at jeg har gode sjanser å få i allefall en av dem. Er en 60% stilling, og en 100% stilling. Tiden får vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå