Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Er det noen som har vært borti dette.?? Var på 6 mnds kontroll med lille datter og legen kunne høre en bilyd når hun hørte på hjertet. Jeg er fryktelig bekymret! Legen sa at det er mange barn som har dette og at det som regel ikke er noe farlig, men vi får en henvisning til ultralyd. Er så redd for at det skal være noe galt. Noen som har opplevd dette? Takknemlig for svar. Hun er frisk og rask ellers og krabber nesten, og er blid og legger på seg.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Eg ville ikkje bekymra meg så masse så lenge jenta virker frisk og rask. Både eg og søstra mi hadde bilyd på hjertet då vi var baby, og samme har dattera mi, men alle har vokst/vokser det av seg:-)
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Det fikk jeg beskjed om med eldste sønnen min også. Legen sa det var en fysiologisk bilyd og ingenting å bekymre seg for. De har hørt den på senere kontroller også. Gutten er nå 4 år og frisk og rask, og jeg bekymrer meg heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Takk for svar.! Da får jeg prøve å slappe mere av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå