Gå til innhold

hvem er dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert blitt spurt om maaange ganger før; men hvem er her i kveld, hvor gamle er dere, hvor mange barn har dere og hva jobber dere med til vanlig? Selv er jeg 32, bosatt i Hedmark og jobber med regnskap/fakturering. Har to barn, en gutt på snart 3 og ei jente på nesten 6 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 år, sykepleier og bor i nordens paris;). Har ei lita minisnulla på 3.5 mnd....

Skrevet

Jeg er 22, bor i kongsvinger og har ei jente på litt over 5mnd, og så er jeg hjelpepleier=o)

Skrevet

Jeg heter Silje. Er 22 år. Bor i Trondheim sammen med sambo og lillegutten min på 7 mnd. Jeg er student, har ett år igjen før jeg er barnevernspedagog. Men har for tiden permisjon fram til neste sommer.

Skrevet

Jeg er her.....

34 år

1 barn på 4,5 måneder

IT-bransjen

Bor i Porsgrunn

Skrevet

27 år gammel sykepleier fra Østfold ;-)

Skrevet

Heisann!

Jeg er 21 år. Bor i Lillesand (utenfor Kr.Sand) sammen med min samboer, vår nydelige datter som er 4 mnd og en hund.

Er student på sisteåret hvor jeg studerer markedsføring på BI. Sambo har permisjon med snuppa, så jeg blir ferdig på skolen til våren.

Skrevet

Hei!!

Jeg er straks 22, og bor i trøndelag med min lille skatt. Gutten min på 5 mnder, og min sambo..:)

Jeg jobber som frisør men har nå mammaperm i 1 år, og gjett om det er deilig da.. :)

Skrevet

Jeg er 25 år, bor på Askøy utfor Bergen, men er egentlig fra Rogaland. Bor sammen med sambo og gutten vår på 4 1/2 mnd.

Jeg tar master på immunologi, sambo jobber i sjøforsvaret.

Skrevet

hei hei!!

jeg er 29 år, har bosatt meg på en øy i ryfylke (rogaland) med pappaen til tulla. jobber som spesialpedagog og tulla er seks måneder :)

sitter på verandaen med en kopp kaffe og nyter livet:)

Skrevet

Jeg er 26 (27 om 1 uke i dag), bor i Bærum med mannen min og vår lille gutt på 2 mnd ;-)

Jeg er student (lærer) og har tatt permisjon et år for å være hjemme med Theo.

Skrevet

jeg er 25 år, har en jente på 3.5 mnd.....er førskolelærer

Skrevet

Jeg er her, er fra Oslo (og blir her for alltid:)) Har verdens beste samboer, fikk en datter i 2005 som døde og har verdens fineste lille gutt på 5 mnd. Jobbet med regnskap men nå har jeg planer om å være mamma noen år. 31 år og bruker altfor mange smilefjes:)

Skrevet

Hei! Jeg er 32 år, har 2 barn og jobber i fly bransjen. Bor i Bergen... Barne er 4 år og 8 uker

Skrevet

Hei!

31 år, gift, bor i Oslo.Er farmasøyt og jobber i legemiddelbransjen.

Knøttet er 3,5 mnd, og det er SÅÅ koselig å være mamma!! : ) : )

Klem

Skrevet

Hei

Jeg er 26 år,bor i Larvik. Har en herlig sønn på 3mnd som jeg er alene mamma for. Har god kontakt med faren da,så lillegutt blir kjent med han også.

Skrevet

Jeg er 26år,gift. har en datter på 21mnd og en datter som er 16dager. Bor litt utenfor Stavanger og er utdanna hjelpepleier..

Skrevet

Heisann

Jeg er 31, gift, bor i Bergen, har en jente på 9 måneder. Både pappaen og jeg jobber med IT

Skrevet

God kveld vel;) 34 år, jobber innen skjønnhet, helse og velvære,

gutt på 7 mnd., samboer, bor i østfold.

Skrevet

Jeg er 20 år og bor på Vestlandet. Har en skjønn datter på snart 3 mnd og bor sammen med henne og barnets far. Er student på pause. Utrolig deilig å være mamma!

Skrevet

Er 23år, har ei jente på 5år og en gutt på 5 1/2mnd.

Gift og bor i Ski. Er pleieassistent på sykehjem og personlig assistent.

Skrevet

25 år, lykkelig gift med en praktfull man. Har en liten datter på snart 5 mnd

Skrevet

Hei:)

Jeg er 24 år og Mathias er vårt første barn. Jeg jobber i reisebyrå. Kommer fra Sandefjord, men bor i Larvik nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...