Gå til innhold

Alenemødre/fedre ta en titt her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en alenemor på 24 som kunne tenkt meg å komme i kontakt med likesinnede. Har en skjønn datter på 14 mnd. Vi går hjemme om dagen, men håper å komme meg ut i en deltids jobb i løpet av mnd som kommer. Blir veldig stille til tider når de fleste man kjenner er ute i jobb/skole. Hyggelig å kunne chatte med andre i samme situasjon. Som man kan dele alt mulig med, erfaringer, råd, gleder,sorger,osv osv.

Kanskje man oxo kan møtes om avstanden ik er for lang.

Håper på mange positive tilbakemeldinger :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du skrev ikke hvor du bor, men har du sjekket om det finnes tilbud om Åpen barnehage i din kommune/bydel eller i en nær kommune/bydel?Hvis ikke, spør på helsestasjon! Det er et supert tilbud, som både du og barnet ditt ville fått masse ut av! Ellers har jeg vært i din situasjon,er 25 år og alene med en gutt på 18 mnd, nå har han begynt i bhg og jeg på skole,så det er en stor forandring for oss.Litt tøft nå i begynnelsen,men det går seg vel til. :)

Skrevet

hadde sikkert hvert korslig det men jeg disponerer ikke bil så spørs jo hvor dor da ....

Skrevet

Se Treffpunkt på Alenemedbarn.no, - der er det mange aleneforeldre som har satt inn annonse for å treffe andre i samme situasjon, - landet over, sikkert noen i nærheten av deg også!

Ta kontakt med dem; dann nettverk, få mailvenner, kaffetreff, tur med barna osv..

se http://www.alenemedbarn.no

Lykke til!

Skrevet

Her kan du melde deg inn i en lukket gruppe for aleneforeldre, der er det mange i samme situasjon.

www.pratekompaniet.com

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...