Gå til innhold

Babyteppe

Soria Moria ♥nr2 kom 1juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! spør her i tilfelle noen vet hvor jeg kan finne dette.

Det jeg leter etter er oppskrift til det babyteppet som gutten til kronprinsesse Mary av Danmark var tullet inn i da han ble døpt. Har vært inne på en side før som hadde dette teppet,(var en link på skravlesiden for lenge siden)men jeg klarer ikke å finne det igjen. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh,tusen takk! Holdt på å bli gal her.

:-)

Skrevet

Heisann

Har du fått tak i oppskriften, holder på å strikke det jeg oxo. har bare ytterborden igjen:-)

Skrevet

Hei.

Har ikke fått tak i oppskriften,men jeg har funnet hvor den kan bestilles.

Er det vanskelig å strikke?Har strikket noen babytepper før med mye mønster i,men dette så jo virkelig delikat ut. :-)

Skrevet

Det krever nøyaktighet, du må telle mye, og det kan være litt kopmplisert å skjønne den ytterste borden. Men blir veldig fint til slutt.

Skrevet

Hmm....telling er jeg vant til da, ;-)nøyaktighet også. :-)Så får jeg bryne meg på borden når den tid kommer.

:-)

Dumt spm.kanskje,men er oppskriften på norsk,eller bare å få på dansk? Mente jeg leste et sted at den var på dansk........

Er jo ganske likt norsk da,så det går nok bra uansett. :-)

Skrevet

Falt pladask for dette teppet altså.

Hvor får jeg tak i oppskriften. Nå har jeg ikke rukket og studert den linken med bilde. Er det mulig å bestille oppskriften der?

Skrevet

Den er bare på dansk, men ganske enkel å skjønne begynnelsen på, måtte selv ha hjelp fra pebbels:-) med ytterborden, nå er jeg snart ferdig med de 35 første tungene . Skikkelig tidkrevende å lage, men kjempeflott

Skrevet

maudsgarn.no kan du bestille både oppskrift og garn. skikkelig mykt og godt garn:-)

Skrevet

Så det var 3 garnaltarnativer. Bruker dere babysilk da,eller en annen type?

Skrevet

tynn alpakka står det på mitt garn. Det var det ho anbefalte, teppet blir finest med det sa ho

Skrevet

Ååja. Har vært å sett etter babysilk her jeg bor,men det har de ikke. Da blir det tynn alpakka isteden. :-)

Skrevet

Du kommer ikke til å angre på det. Husk pinner oxo

Skrevet

Nei,det gjør jeg helt sikkert ikke. :-)

Pinner har jeg ørten hundre av,så håper jeg slipper å kjøpe enda flere. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...