Gå til innhold

Hjelp: Tenner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kasper har i to måneder nå hatt hele knytteneven i munnen: han har klødd. Nå klør han mer enn noen gang, men jeg kan ikke se noe. Han er litt rød oppe der fremtennene en gang skal komme. Men; bruker ikke tennene nede å komme først?

Uff som han klør!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen regler uten unntak! Det vanligste er vel at de nede forran kommer først, men det kan like gjerne være en eller annen hjørnetann, eller de forran oppe...

Skrevet

Min lille har også hele knyttneven i munnen, og blir helt desperat hvis hun ikke får gnafse på noe. Sikkelet renner som aldri før også, men kan heller ikke se noe. Bare litt hvitt tannkjøtt enkelte steder, men kjenner ingenting. Kjøpte bitering med sånn kjøledel idag, får se om hun vil ha den i kveld.

Skrevet

Jenta mi på 4mnd klør også (har skrevet et innlegg om det tidl. i dag). Du kan smøre med Dentinox. Har ikke funka her, men kan jo hende det funker for dere. Bitering med is i har fungert for en liten stund. Snakka med HS i dag. De sa jeg kunne gi Paracet stikkpille om det ble for ille, siden hun av og til HYYYLskriker.

Har forresten hørt at de kan begynne å klø lenge før tennene egentlig kommer.

Skrevet

ei

Her har jeg hele tiden prøvd å lete etter hvite felt nede, ettersom Eline nå har blitt 6,5 mnd. og klør veldig i munnen.

Men, jeg har ikke tenkt å se oppe og der er det jammen plutselig en tann som bryter gjennom.

Så med andre ord de kan få tenner oppe først.

Har ikke merket noe på henne annet enn kløing i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...