Trine & co Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Nei, nå er det altfor lenge siden vi har hatt ett treff her i oslo, skal vi få til ett nytt ett på egons snart, eller hva sier dere? Hva med neste uke?
frøken~synge~vil Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg er helt enig med trine og johannes!! Er jo så koselig..! Har fått barn siden forrige møte jeg!
Trine & co Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 ja, det er jo det. Er det flere som vil være med? Når passer det for dere?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 jeg og lille jenta mi på snart 10 mnd vil gjerne være med Har vært en del treff på peppes på aker brygge, er ikke det et bra sted m god plass til vogner og sånn? Har ikke vært med på de treffene vi, men.. får vi til noe denne uken?
frøken~synge~vil Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Nei det var ikke så lett å få til dette her.. Skal vi bare si en dag? Hva med neste torsdag, den 7. altså, på Egon? Er dere med på den?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Fra neste uke skal jeg begynne m dagbarn, så da kan jeg bare på mandager... Kan ikke få til noe denne torsdagen eller fredagen da??
frøken~synge~vil Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Jo da, det kan vi, skal vi prøve å si fredag? rundt kl. 16 for eksempel...?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 He he, nå er jeg sikkert vanskelig her Men skal overta den nye leiligheten vår på fredag, og regner med det blir på ettermiddagen... Så helst fredag på dagtid, eller torsdag? kan dere torsdag? Hvor gammel er du og barnet ditt?
frøken~synge~vil Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 Jeg er 19, og lille jenta mi er 1 måned og 6 dager gammel;) Hva med dere....? Jeg prøver igjen jeg, hva sier du til mandag i fire tiden da...? (alle gode ting er tre..)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 Åh gratulerer m baby! Så liten da Jeg er 23 og jenta mi er snart 10 mnd. Kan dessverre ikke på mandag jeg, skal flytte da... hmm... ikke lett å finne dager alltid nei!
Emilia buenita Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 jeg vil gjerne være med på oslo treff neste gang, rakk ikke forgie pga helsestasjon:P Si fra når dere har tenkt da, vet ikke om det ble mandag, fredag eller torsdag jg:P
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 Vet ikke om det ble noe jeg heller... Skal vi prøve å få til imorgen, torsdag??? Noen som vil???
Emilia buenita Skrevet 30. august 2006 #15 Skrevet 30. august 2006 for meg passer det glimrende i morgen:) skal på ferie fra fredag, hvor hadde dere tenkt?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. august 2006 #16 Skrevet 30. august 2006 aner ikke, virker ikke som det er så mange som vil?? He he Men hadde vært koselig m et mini-treff likevel? Kan jo legge ut et innlegg på skravlesiden også, så kanskje det er litt respons Forslag til sted? Har vært noen treff på peppes på aker brygge.... Jeg kommer m bil hvertfall, så vil gjerne i nærheten av parkering!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Mulan VS,virker det ikke som så mange vil? Du skriver ALLTID at du skal komme men så plutselig,nei jeg skal dit og nei da skal jeg datt og nei da kan jeg ikke og den dagen kan jeg hvertfall ikke. Du skal alltid noe så kan du ikke bare la være og svare før du er helt sikker? Har hørt om mange som ikke gidder og komme pga sånt tull. Derfor er det også mange som avtaler treff seg i mellom i stede for på denne siden her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå