Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd!!! Jippi!!!!


Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Må bare dele dette med dere! Var på ultralyd i dag! ( er i uke 9) Og hjertet dunket som bare det! Var en helt utrolig deilig følelse og se den lille! har vært liveredd for å miste, og det hjalp veldig å få tatt ultralyden! nå vet jeg at alt er bra, og kan slappe av litt mere! Annbefales virkelig! Selv om det koster endel, er det sååååå verdt det! Fikk med bilder av den lille, og legen viste meg hodet, ben og armer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅÅÅ gøy da!!!

Jeg glderer/gruer med til min skal på UL 11 september da er jeg 9+4.

Nåer det bare å glede seg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er helt ny her. Er i uke 8 + 4, og er ganske fortvilet fordi jeg ikke har et eneste symptom på at jeg er gravid. Eneste er at testene var positive og mensen uteblir. Så jeg trenger en bekreftelse før jeg går på veggene her!! JEG VIL HA ULTRALYD!! Har nå ringt legekontoret og sekretæren der skal ta det opp med fastlegen min. Jeg venter på svar..

 

Eneste er at jeg er litt plaget med lavt blodtrykk, og holdt på å besvime på jobb i forrge uke. Alt svartnet for meg og jeg begynte å kaldsvette. Er det et signal på graviditet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp tessa den har jeg hele tiden...lav blortrykk, svartner og nesten svimer av. men jer i tilleg MYEEEEEEE kvalm, spyr, og er veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, kor kjekt då :o) Eg skal på ultralyd 11 september og då er eg 10+2 ca, gler meg og grur meg. Er spent på kor mykje ein får sjå, håper dagane flyge :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var vanlig å få ultralyd mye senere, i ca uke 17 eller noe. Har dere vært på privat klinikk da? eller vanlig UL gjennom legen? Gleder meg masse til UL, er 8 uker på vei nå og hadde hatt lyst til å se på livet i magen!:-) Må være deilig å forhåpentligvis få bekreftet at alt står bra til i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har bestilt privat ul for å bekrefte at alt forhåpentlegvis er bra denne gangen, hadde ein ma sist. Deileg å få en bekreftelse ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo Trampe? Hvis du gjør det, hvor skal du ta UL da? Jeg har sjekket på hjemmesidene til Volvat og der står det man må være over 14 uker for å bestille UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kansje de tar 3d ultralyd på balderklinikken i Oslo.

Har også hørt at det er best og gjøre det i uke 12..

Det har jeg tenkt til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åge Huseby er spesialist på UL og befinner seg hos Oslo City Legene. Han er utrolig flink og nøye! Bruker god tid og forklarer deg hva som skjer. Han har jobbet med UL i over 20 år og kan sine saker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...