Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Lillegutt gulper ofte, kan være lenge etter måltidet. Men allikevel vil han ha pupp... Er de ikke mett når de gulper? Trodde det jeg...
Sylwania Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Er ikke alltid de er mett selv om de gulper. Kan også være det at di har spist litt fort eller er litt sur i magen sin.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Ja han spiser altfor fort...
Sylwania Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Da er det sikkert det at magen ikke får bearbeid det han spisr også kommer det i retur. Sånn var jenta mi når hun var helt nyfødt. Etter gulpen var det liksom å fylle på med mat på nytt igjen.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2006 Men han er 5 1/2mnd og gulper mye utenom måltidene også. Kanskje det blir bedre når han begynner med fast føde? Han nekter alt unntatt brød, så tenker jeg skal gi han det en gang pr dag, bare smaksprøver da..
Gjest Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Jenta mi gulper også mye. Det har hun gjort siden hun ble født, er 6 måneder om 2 dager. Hun spiser middag, grøt, dessert og mme, men det hjelper ikke mot gulpingen. Må si at jeg gleder meg til den dagen det er slutt på gulpingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå