Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hvor mange lurer bør en på 2 mnd ha i løpet av dagen, og hvor lenge bør de vare? Barnet sover hele natten 7-8 timer.
Sylwania Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg har ikke noe oppskrift å gi deg. Her i huset regulerte jenta vår lurene og lengden på dem selv når hun var så liten. Noen ganger sov hun mye og lenge og noen ganger sov hun ikke på dagen i det hele tatt.
Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Det tror jeg varierer veldig fra barn til barn. Gutten min på 2 mnd sover ikke mer enn 1 time om gangen, men gjerne mange ganger om dagen. Han sover også hele natten (12 timer med ett eller to måltider). Hvis jeg er ute og går lange turer, kan han sove opptil 3 timer.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Da min var 2mndr sov han ca 18-20timer i døgnet. Det er stor forskjell fra baby til baby. Han sov gjerne 2-3timer i strekk og var våken ca 1time mellom på dagtid. Hvor mye sover din da?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Min har problemer med å sove på dagtid, og prøver å innføre rutiner. max to timer våken, og grin til han sovner. Derfor lurer jeg på når jeg skal si meg fornøyd. ;-)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Åja, men pass på så han ikke blir overtrøtt! Da har de vanskeligere for å sove. Jeg pleide legge min i vugga på rommet også på dagtid fra start så han ble vant med den som sin soveplass og fikk sove der i ro og fred. Sovner han ikke om du triller han en tur heller?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 nei, skal bare ligge på meg og bæres. når han nærmer seg vogna begynner grinet...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Har du noe å bære han i? Jeg bruker sjal. På tettinntil.com er det forum og linker til steder å kjøpe bæredingser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå