Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Vår lille pode har blitt "headhuntet" som fotomodell for en stor babyutstyrskjede. Greia er at en venninne av min mann jobber med PR for denne kjeden. hun likte så godt noen bilder vi hadde av poden, at hun spurte om vi ikke hadde flere, for hun ønsket å kunne bruke ham i framtidige reklamekampanjer. Det er ikke tenkt lønn, men at vi eventuelt kan hente ut utstyr etc dersom han blir brukt. det er heller ikke tenkt at han skal i noe studio for å ta bilder, det som er aktuelt er å bruke bilder som vi har tatt av ham. Vi er litt usikre på om dette er ok, vil det være rart for ham å vite når han blir større? Og hva er liksom grunnen til at vi sier det er ok? Vi er jo selvfølgelig veldig stolte av ham, og synes det er stas at noen vil bruke ham i reklame (vi kan stå for at produktet er bra, så det er i orden). Men er det grunn god nok til å klistre ham opp på plakater i hele landet? Noen som mener noe om dette?
2 søte små gutter Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg tror bare han synes det er stas når han blir større, hadde ikke hatt betenkeligheter hvertfall.
Expat Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Saa lenge barnet er noenlunde paakledd paa bildene ville jeg bare syntes dette var stas. Barna forandrer seg ogsaa saa fort at gjenkjennelse blir det lite av naar han blir stoerre. I noestebarn sine kataloger kan man se barna til eierne vokse opp, jeg synes det er saa soett.
Gjest MMJ Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Så gøy da! Han er så liten enda regner jeg med, forandrer jo utseende MASSE over, tror ikke det vil bli noen problem.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Takk for svar, det er vel egentlig det jeg tenker også. At han er så liten at det ikke er noe problem. Og at det bare kan være positivt når han blir større også. Og så er det jo vi som tar bildene, så vi velger jo bare slike som vi kan stå for...
Aga:-) Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Hei! Gutten min var med i en fotoreklame da han var liten, og nå når han er 10 år synes han det er kjempestas. Så lenge det er for et ok produkt, bildene er fine og han påkledt, er det vel ikke noe som tilsier at det er problematisk. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå