Gå til innhold

dere som ammer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er d vanlig å dra på fest for første gang..?hvordan gjør dere d da,med ammingen?hvor mye pumper dere?og når reiser dere hjem fra festen?hvor mye drikker dere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei - første gang eg var ute etter jenta kom var då ho var 3 mnd. Mamma passa ho - eg amma og la henne kl 10.00 og gikk så på festen. Eg drakk to halvlitere øl og kom heil kl 03.00 og amma henne kl 05.00 - håper på at det ikkje var for mykje alkohol i den melka :)

Alkoholmengda i melka er det samme som i blodet - så du må ikkje pumpe og kaste melka som dei holdt på med før.

No når jenta mi er 6 mnd så kan eg gå på fest og så gi henne tillegg om natta - så da slipper eg å tenke på kor mykje alkohol eg drikke.

Er vel litt ei vurdering - men ein skikkelig 'fest' lar vist vente på seg :) må få litt meir søvn først ... zzzz

Skrevet

Lillegutt var 2 mnd da jeg var ute første gang. Da la jeg han før jeg gikk ut, var 2030 og så kom jeg hjem ca 0030. Da sov han fremdeles.

Han var forresten hjemme med pappaen og broren sin :)

Jeg drakk to glass vin mens jeg var ute.Lillegutt fikk flaske da jeg kom hjem og pupp på måltidet etter det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...