Gå til innhold

Jeg skal kjøpr reima tec dress men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe denne brukt og er veldig usikker på str.Den vi skal evt kjøpe er i str 80, datteren min har akkurat blitt 1 år og er ca 75 cm lang.Hva tror dere?blir den for liten tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de dressene er store i størrelsen, så den tenker jeg passer bra.

Skrevet

Den skal jo passe til vinteren også, men hvis den er så stor i str så da skal det vel gå.Andre som kan svare?

Skrevet

Lillegutt ble ett i mars og han hadde str 68 frem til det... ( Nå er ikke han så lang da, er nå 18 mnd og 81 cm )De er ganske store i str.

Vil tro at str 80 burde holde. Men garanterer ikke noe ettersom de små vokser litt i rykk og napp.

Skrevet

Har ei jente som er omtrent like stor, og vi har kjøpt (på salg i vår) str 86. Den var jo alt for stor da vi kjøpte den, men håper hun har vokst litt bedre inn i den nå (har ikke prøvd den siden vi kjøpte den).

Skrevet

vi ble anbefalt og kjøpte str 86...min jente er snart 11 mnd...hun er 75,5 cm..men 10,6 kg da...så rund og god hehe...dressen er stor nå..men jeg ser for meg at det er vel først i november og utover at de bruker den dressen...og det er mange mnd til vinter sesongen er over.

Kjøpte regntøy i str 86. det var litt stort men ikke så stort som reimatec dressen så den er helt klart stor i str. Ser for meg at det blir regntøy hun kommer til å bruke mest nå på høsten. Har en foret hel dress og en uforet bukse m seler og jakke til.

Skrevet

Har str 80 i reimatec dressen som er uten for, han er ca 82 cm nå og kunne ikke hatt den noe større, den er absolutt stor i str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...