Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 ..i natt la hun seg til å sove, og sov i hele natt, uten smokken!! ) Kanskje vi kan begynne å venne henne av med den allerede, tro? Hun bruker den nesten ikke på dagtid lenger heller, kanskje akkurat når hun skal legge seg for formiddagsluren. Ellers ikke. Jippi, er så stolt over tulla mi :-D JO før smokken er vekke, jo bedre.. Har et søskenbarn som nektet å gi den fra seg før hun var fem år så..
Ranveig R Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Så flott då. Flinke jenta di!! Guten vår er 11 mnd, og er mindre interessert i smokken enn før. Viss han får pupp på sengekanten kan han finne det for godt å nekte å ta smokken etterpå når han skal sove. Berre så trist at han helst vil ha puppen i munnen til han sovnar då. Vi er ganske strikte på berre-smokken-når-han-skal-sove-politikken, håpar ikkje det blir problem når han skal vennast av med den. Uansett kjem han aldri til å få gå rundt med smokk i munnen heile dagen. Er heilt grusomt å sjå 2-3-4-åringar som går rundt med smokk på butikken. *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå