Gå til innhold

håper jeg blir medlem her.....


summerbaby

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å bli gravid, men håper det snart lykkes for meg også, og at jeg kan komme tilbake og bli medlem i juni eller juli klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg håper på å bli medlem her også, fikk satt inn to egg for snart to uker siden,så jeg får vel svar om noen dager.

 

Krysser fingre og tær :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper på å bli medlem her jeg også. Venter EL den 20.sept. Ifølge "terminkalkultoren", skulle jeg få termin 16.06....HVIS jeg blir gravid den 20. sept da:) Blir 24 år den 16.06!! Hadde vært en fin fødselsdagspersang det:) Lykke til dere andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg, jeg sliter med det samme,

 

idag fikk jeg mensen, var så lei meg, men håper at neste måned er da det skal "skje"

 

sotr klem

 

wannabmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Sukk!!!! Ble ikke medlem i juni klubben jeg.... At det skal være så forbanna vanskelig å bli gravid da..... Er det noen andre som vet noe enda????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den vonde følelsen. Vi slet lenge med å bli gravide, men til slutt gikk det ved hjelp av prøverør. Nå er jeg plutselig gravid igjen - helt uten planlegging eller hjelp. Ikke helt etter beregningen, men jeg er glad for å slippe ivf igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sliti veldig med å bli gravide. Kjenner følelsene. Det er grusomt. Men du blir gravid til slutt :o) Bare tar litt ekstra tid. Lykke til! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...