Gå til innhold

Uvel - svimmel og kvalm i dag...uke 34. Flere som har hatt det sånn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33+4 i dag. I sted etter jeg hadde dusjet og kledd på meg, ble jeg plutselig uvel og kvalm, måtte skynde meg bort til sofaen og legge meg litt. Ble raskt bedre synes jeg, så jeg gikk i kjelleren for å hente klesvasken, ble fort uvel igjen og måtte legge meg på sofaen.

Blodtrykket mitt skal ikke være lavt, for jeg var på kontroll for 2 dager siden og da lå det på 120/75 som vanlig. Hb var 10,8, det er da også forholdsvis bra. Hadde sukker i urinen, men det har vel ikke noe å si for formen min i dag.

Hva kan dette være for noe da??? Passer fryktelig dårlig for å si det sånn, for hunden venter på morgenturen sin...huff og huff, blir en spennende tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har slette veldi med svimmelhet og uvel i en måneds tid nå uten å skjønne hvorfor. det viste seg at hb lå på 9,5, og da jeg ringte legen i dag hadde jeg veldi lite jern. (tok prøver mandag) så nå har jeg starta me jernkur å håper virkeli d er dette som er problemet og at jegnå blir frisk og rask..

mener å huske at en hb under 11 ikke er helt bra jeg... spesielt ikke for gravide. kan være jern og blodprosent som er problemet ditt og?????

i mitt tilfelle måtte jeg være detektiv selv for å finne ut av dette..

lykke til, håper du slipper å gå sånn lenge, for d er ikke godt

Skrevet

har samme problemet.... morgenen er værst, har vært kvalm i ei uke nå (på morgen/formiddag). slitsomt... er i uke 35. håper ikke det fostsetter sånn ut resten av svangerskapet! 10. 8 er ganske lav HB så jeg tror nok det er en sammenheng med det.. har selv 10.0 og jordmor sa jeg burde begynne med jern... har begynt med hemofer nå... håper det skal hjelpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...