Gå til innhold

Noen med erfaring med Indiske babyvuggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig! Men har jo allerede gjort det, så nå får jeg gjøre mine egne erfaringer. Det samme gjelder jo f.eks. bleiebøtten. Det værste kjøpet noen har gjort og for noen absolutt det beste produktet i verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...

Kanskje noen må få "lånt" en baby slik at vi får testet den ut???

Ble veldig overrasket når jeg fikk den, var mye større enn jeg trodde, ser jo så liten og nett ut på bildene.

Uansett, hunden vår gjør ALDRI noe den ikke finner behagelig, så ille kan den jo ikke være

Skrevet

Hehe da kan vi avskrive katta vår som prøvekanin - han finner hva som helst komfortabelt. Her om dagen ble han hivd ned fra sofaen av datteren vår på 2 1/2. Jeg spurte om ikke pusen skulle få ligge i sofaen ved siden av dokka? Hvorpå toåringen strente bort på golvet til katta (som hadde funnet ut at siden han først var på golvet kunne han like gjerne gå bort til kjøkkenet og matfatet), løfta'n resolutt opp (med et brytegrep ca rundt bakparten), lempa katta oppi sofaen, dytta ned hodet og la et teppe over kroppen. Katta rista på hodet to ganger og sovna......

Skrevet

Virker som om folk generelt ikke er så fornøyde med denne. Jeg var så sikker på at det var et supersmart kjøp som vi kom til å bli så fornøyde med.....hmmm. Kanskje vi ikke skal kjøpe den likevel :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...