Gå til innhold

LES DETTE!!! Utrolig vakkert....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå fikk helt gåsehus av det første diktet! Så uendelig vakkert, og så ufattelig trist, men fint på samme tid.

Skrevet

Oi, dette har jeg lagt inn en gang. Takk for at du syntes det var vakkert!.

Skrevet

SNUUUUFSSSS!!!!!!!!!

 

Jeg tenker av og til på det lille frøet jeg mistet, men det var allerede i uke 8 - men likevel er det fortsatt ufattelig trist, det verste jeg har opplevd ever, samtidig som jeg er glad for at Iselin er kommet til oss og jeg ville ikke byttet henne bort med noen....og hadde ikke frøet blitt borte, hadde hun jo ikke blitt til...hmm....litt vanskelig følelse det der...

Skrevet

Hei, min lille snuppe heter også Iselin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...