Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/6046804 Griner enda jeg....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Ja, uff eller dette. ( http://www.dinbaby.com/forum/thread/4715357
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Åå fikk helt gåsehus av det første diktet! Så uendelig vakkert, og så ufattelig trist, men fint på samme tid.
Cat.68 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Oi, dette har jeg lagt inn en gang. Takk for at du syntes det var vakkert!.
Kæmma og trultene Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 SNUUUUFSSSS!!!!!!!!! Jeg tenker av og til på det lille frøet jeg mistet, men det var allerede i uke 8 - men likevel er det fortsatt ufattelig trist, det verste jeg har opplevd ever, samtidig som jeg er glad for at Iselin er kommet til oss og jeg ville ikke byttet henne bort med noen....og hadde ikke frøet blitt borte, hadde hun jo ikke blitt til...hmm....litt vanskelig følelse det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå