stam33 Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Heisann! Trenger sårt noen råd fra dere. Jeg har en liten pike på snart 3 mnd som stadig henger i puppen min. Det er ikke det at hun er sulten, det er bare det at hun skal kose. Dette kan bli veldig slitsomt i lengden og ikke minst så blir jeg veldig sår på brystvortene. Har kjøpt alle mulige slags smokk typer, men det som skjer når jeg putter smokken i munnen hennes er at hun brekker seg og blir rasende. Kan også nevne at hun har bra vektøkning så det er ikke det at jeg ikke har nok mat til henne. Har dere noen gode råd for hva jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Vi hadde dette problemet med førstemann (og andrejenta vår, men hun klarer vi å roe). Har du forsøkt å la henne sutte på lillefingeren din hvis det er problemer for å få henne til å sovne? HS anbefalte ikke det p.g.a. at de sluker lettere luft da, men det var jo mye verre når han stappet hånda inn og smaska på den. Jeg har ikke noe godt råd dessverre, men kan si at Jr. fant tommelen sin når han var 5 mnd. og verden ble lysere
mai mammaen til to Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 datteren min vil heller ikke ta smukken. men jeg har gitt henne en liten sutteklut. hun ligger ofte å sutter på øret ( er en slags kanin).... når hun er trøtt så gir jeg henne ofte pupp, når jeg ser at hun er mett så gir jeg henne den i stede..så sutter hun på den.... hun liker også godt å få fingeren min...og sutter mye på sine egne fingre og.... hun er 3.5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå