Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 han jobber ca 9 timer om dagen, han er mye sliten og sur... orker ikke ha det sånn jeg... føler ikke at han har lyst på meg mer seksuellt... skjønner virkelig ikke hva jeg kan gjøre foå å "vekke han" til live igjen.. kysser jeg han litt og beføler han lett, blir han irritert og tror at jeg gjør det for å plage han... gjør ikke det så ofte mer da liksom... frustrerende... jeg mener han orker ingenting når vi har sex heller... har bare kjappiser så det kun går for han... Hvordan skal jeg få han til å ha lyst til å ha forspill, gjøre det deilig og spennende? har prøvd mye, tilogmed latt være og late som jeg vil ha sex, ingenting biter på han!! skjønner ingenting jeg....Trodde mannfolk skrek etter sex, haha, der tok jeg feil!!! jeg har mer sex med meg selv enn med han, kan umulig være normalt, dette har vart lenge altså...! ! ! Trodde det kanskje var en periode, uff..... føler meg ikke mye sexy mer.... :-( Jeg sier ifra når jeg finnner noe som funker jeg, gir meg ikke så lett :-) Tar gjerne imot råd oxo, men i dette tilfellet tror jeg det er han som må gjøre noe faktisk... men, men, får se :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Sånn har jeg stort sett hatt det i et år nå.. Blir skikkelig misunnelige på de som har menn som maser om sex! Selv om de kanskje ikke vil ha det selv så vet de vertfall at mennene har lyst på dem.. Så om noen har gode råd så tar jeg og gladlig i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå