Gå til innhold

Flere som gir mme etter amming på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir 120ml mme etter amming kl 22 på kvelden så han får seg en god runde søvn (våkner da i seks tiden). Men hele kvelden fra kl 17 til 22 er en eneste sutrekveld med amming hver time. Han ender opp overtrøtt (12 uker og 5400gram). Lurer på om jeg skal gi mme også kl 19 så han får seg søvn mellom 19-22 for så et nytt måltid og så søvn fra 23-07. Pumper meg etter måltidet kl 06/07 (får da ut 100-120ml etter amming). Disse ml kunne jeg gitt på kvelden, men sparer opp til en helg jeg må bort så han slipper å bare få mme den helgen.

Jurid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med det du spør om i overskriften, men her er en link om det med hypping amming om kvelden: http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx

Litja her tok lenge kveld i 23-tiden. Ved 7 mnd flyttet hun "natten" fram til 21.30, og nå i det siste - nå er hun snart 9 mnd - har hun sovnet i 19-tiden. Våkner en gang eller to før jeg legger meg for pupp.

Når hun tok natt sent, hadde hun gjerne en dupp eller to i løpet av kvelden, men gikk mye i pupp. Men da var hun våken bare en gang i løpet av natten videre for pupp - og slik er hun ennå.

Skrevet

Er forresten helt vanlig at de ikke sover natta rundt så tidlig. Er et fåtall som gjør det - selv om det ofte høres ut som at "alle andre" gjør det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...