Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Et kjempehopp i stolen for mor så lillemann skvatt av puppen....

 

Og gjett om han lo....hehehehe.. Trodde vel det var en ny lek..

 

Neida, bare mamma som ser på aliens på tv og får infarkt!!.... Vi lo lenge av det begge to..:)

 

Kanskje ikke det ideelle ammeprogrammet, den der Invation serien:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, ser det for meg. Bra det ble litt latter da så du ikke var redd så lenge;)

Den serien tør jeg jammen ikke se!

Skrevet

Var litt skummelt ja:) men liker det jeg.. Av med lysa, alene hjemme... Mohahaha..:) men nå har jeg lagt ham, han får ikke se 2. episode..

Skrevet

Tihi, ekstra spenning i hverdagen. Jeg står over. Særlig når det gjelder uidentifiserte vesen fra andre planeter. En ting jeg virkelig angrer på her i livet er at jeg så filmen "signs". Fy fader, den var fæl! Seriemordere og voldtektsmenn synes jeg ikke er så skumle, men aliens og spøkelser- nei takk. Skulle se scary movie 3, men introscenen var en parodi fra Signs, så jeg slo av.... Hehe.

Skrevet

Hehe ja den er ekkel.. Sitter i en stund. Men heller det en sånne som The ring og slikt som bare skal få deg til å skvette.. Blir så sliten av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...