Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss 4 august, enn dere?

Kjempearti at vi vurdere de samme tingene... jeg skal undersøk litt mer om Ku...og noe ( de som marismor 05 brukte) har allerede glemt hva de het, uff bare rot og tull i dag!

Har dere noe mer klart, arti å hør hvor langt andre har kommet.

Hva syns dere om Jernbanefolkets hus? Vi savner grøntområdet, det er liksom ingen plass for folk og lufte seg på.

Hvor mange blir dere, forresten? Vi blir ca 70, trur det kan bli litt trangt... men dem sa at det gikk akkurat, men at vi ikke måtte bli fler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir et sted mellom 50 og 60 stk, hvorav 5 barn. Har også tenkt på uteområde, men hva er alternativene da? Kystad gård? 10000 for helga. Kvilhaugen? Kan ikke holde drikke selv. Andre? Nei, tror nok vi ender opp med Jernbanen :o) Har begynt¨å se på kjole, og det er vanvittig mye fint! Har ikke bestemt meg ennå, men har en kjole på netthinna som er veldig aktuell! Har vurdert Kulinarium vi også, men det blir jo dobbel pris da, i forhold til 2 kokker.... Vi får se hva som skjer. Er jo ennå nesten 10 mnd igjen til 16. juni, men det går nok fort. Vi får nok endel tips fra hverandre underveis tenker jeg :o)

Skrevet

Er enig i at Kystad gård er for dyrt... kvilhaugen var ikke et alternativ engang! Vi må kunne stå for drikken selv ja :) har vært litt rundt og sett, men finner ikke noe som vi likte så godt som den! Jeg har ikke sett på kjoler ennå, men glede meg enormt. Blir kjempearti, går og vente på salge, og håpe på å finne noe der. Men det ville ha vært typisk meg og funnet drømmekjolen også er den kjempedyr =)

Tenkt og ring studio G i morgen og hør med dem, enn dere er fotografen bestilt? Vi får tips hverandre etterhvert ja, det er jo så arti at vi bor i samme by! Ha en fin kveld =)

Skrevet

Hei, igjen!

Vi er så heldige å ha en utdannet fotograf i familien, så vi har ikke bestilt det. Men vurderer det likevel.... Tenk om akkurat han skulle bli syk eller forhindret fra å komme da? Da vil det jo ikke bli tatt noen bilder..... Lurer på om vi kanskje skal prøve å få bestilt aller enkleste pakke bare sånn "just in case". Har tenkt på Langø, har hørt endel bra om han, men....

Salget på brudekjoler er i september. Har vært å kikka litt, og kanskje funnet kjolen..... Men er ikke helt sikker ennå. Uansett vil nok ikke den kjolen komme på salg, men vi får se. Kanskje jeg er superheldig og finner drømmekjolen i riktig størrelse på salg?!? Neppe.....

Vi snakkes! God helg! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...