Gå til innhold

vanskelig valg


mrs happy med gutt

Anbefalte innlegg

vært gravid 2 ganger, og har veldig lyst på en liten en men et vanskelig valg fordi jeg mistet de to første, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. ved første graviditet fant de i 3 måned en feil på barnet, vanskeli valg om å beholde eller ikke kom. jeg er imot abort så beholdt barnet, men han døde i magen i 5 måned og jeg måtte føde. Dette er noe av det vanskeligste jeg har vært igjennom. Tenkte det var greit å prøve igjen,hadde masse oppfølging og ultralyd en gang i uka for at alt skulle gå bra. Legen sa alt gikk fint og så bra ut, fram til 6 måned hvor jeg mistet alt fostervann og hun døde fra meg. Igjennom en ny grusom fødsel. Jeg vil gjerne prøve på nytt,ønsker så inderlig en liten en, men så utrolig redd det skal skje igjen. Hva mener dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære deg, så trist å lese om babyene dine:(

 

Skjønner at det er et vanskelig valg, men det er du som må bestemme deg for om du tør å ta sjansen igjen.

 

Eg har mista tre barn etter fødselen. Det er pga ein genetisk feil, som oppstår i kombinasjon av meg og mannen min. Det er ingenting som tyder på at babyene er sjuke, men dei dør når dei skal leve utenfor min mage. Jente født i 8.mnd, gutt født i 7.mnd og ein gutt i 8.mnd.

Dei levde bare noken dager.

 

Veit du noke om sjansen for at det skjer igjen? Oppfølging i svangerskapet? Forhåndsregler om du blir gravid? Noke dei kan gjer no når dei er obs på det?

 

No kjenner eg ikkje igjen dette nicket, men du kan jo være medlem under et annet nick..... Viss ikkje vil eg anbefale deg å gå inn på www.englesiden.com og melde deg inn der. Det er et lukka forum for oss som har mista barn. Der vil du få mange svar og hjelp på veien.

 

Lykke til. Stor klem fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en datter på snart 3 så det er sagt ,men har mistet en i uke 15 en tidlig uke 8 og nå i sommer i uk26, måtte føde i uke 15 og 26 men jeg prøver igjen!!!

 

Gir meg ikke denne gangen det er hva jeg velger, men det er jo opp til hver enkelt hva man tåler og orker,EKSTREM SPORT for PSYKEN

 

Det er helt klart...

 

Jeg valgte å avbryte pga av kromoson feil som ikke var forenelig med liv, kommer til å ta fostervannsprøve neste gang, og jeg avbryter da om det skulle være noe alvorlig galt..DVS ikke særlig leve dyktig, men her er vi også forskjellig

 

Du må gjøre det som er riktig for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...