Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jenta mi kan komme opp i en liter melk om dagen, ganske mye det kanskje? Lettmelk...
mams`n Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hei! Det hørtes ganske mye ut synes jeg... Fikk som råd fra helsesøster å ikke gi mer enn 5dl pr døgn jeg, mi datter er 18mnd, fikk vel rådet for 2-3mnd siden.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 skal egentlig drikke maks 5 dl, inkluder jogurt og slike melkeprodukter. da skiller melken ut andre stoffer som barnet trenger ( jern).....fikk jeg info om.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 hva kan "skje" om hun får så mye da? elsker jo melka si
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Dette hemmer jernopptaket hennes veldig,+ at hun kam miste matlysten veldig. Og de skal heller aldri drikke melk til middag sin,det hemmer også jernopptaket. Maks 5 dl skal de ha pr dag.
2 søte små gutter Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Poden her kunne sikkert drukket litervis hadde han fått lov, men vi begrenser det til ett glass til frokost, av og til ett til lunsj og ei flaske varm melk før leggetid. Får også 1 yoghurt til dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå